JUST GOOD VIBES

by - quarta-feira, janeiro 11, 2017

Bom ano! Neste primeiro post do ano não poderia deixar de desejar a todos aqueles que me seguem, um ano cheio de esperança, saúde e amor. Eu acredito que bons pensamentos atraem coisas boas e é dessa forma que quero começar. 
Para este post escolhi um dos meus look favoritos, preto total e pormenores em vermelho fazendo realçar ainda mais este conjunto desleixado, bem arrumado. Espero que tenham gostado da minha sugestão, sejam felizes!

............................

Happy new year! In this first post of the year I could not fail to wish to all those who follow me, a year full of hope, health and love. I believe that good thoughts attract good things and that's how I want to start. For this post I chose one of my favorite looks, total black and red details, making this sloppy set tidy. I hope you have enjoyed my suggestion, be happy! 
 


Jacket: Pull&Bear (old)
T-Shirt: Bershka FW16
Jeans and Bag: Zara FW16
Shoes: Christian Louboutin
Sunglasses: Emporio Armani
Lipstick: M.A.C  - Russian Red
Watch: Casio

Photos by LP

You May Also Like

2 comentários