NO RULES

by - quarta-feira, maio 10, 2017

A vida é cheia de regras que não preciso de mais uma no que toca ao vestir. Gosto de seguir tendências!? Sim, é verdade! Mas não de uma forma cega e impessoal, porque mais importante do que ter "coisas" que estão na moda, é identificar-me com elas, é criar a minha própria moda. Não importo-me se é novo, usado ou antigo. Se gosto, se identifico-me e se faz-me sentir bem é o mais importante.

→EN←

Life is full of rules that doesn't need one more when it comes to what I wear. Do I like following trends? Yes it's true! But not in a blind and impersonal way, because more important than having "things" that are fashionable, is to identify with them, is to create my own fashion. I do not care if it's new, old or used. If I like it, if I identify with it and if it makes me feel good, it is the most important.  Don't you think?   

💋💋💋
Adriana Mendes  


Jumpsuit: Zara SS17
Bag: Furla
Sunglasses: Ray Ban
Choker: Stradivarius

Photos by LP

You May Also Like

0 comentários